Počet záznamů: 1  

Co je nového v médiích

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Struhárik, Filip - Autor
    1. vydání - 117 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-88383-34-5
    CJN ;
      Borská, Štěpánka, - Překladatel
    21. století
     masmédia  žurnalistika  digitální média  sociální média  objektivita  dezinformace  masmédia a společnost
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 414.232
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Co je nového v médiích
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 414.232   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 27.05.2024)C 414.232 a   

    Údaje o názvuCo je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská
    Záhlaví-jméno Struhárik, Filip (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Nová beseda, 2022
    Fyz.popis117 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-88383-34-5
    Číslo nár. bibl.cnb003464640
    Edice Co je nového ; 17
    PoznámkyPřeloženo ze slovenštiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Borská, Štěpánka, 1997- (Překladatel)
    Předmět.hesla 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * digitální média * sociální média * objektivita * dezinformace * masmédia a společnost - 21. století
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.774 , 070 , 316.774:004.9 , 316.774:004.738 , 165.423 , 316.776-021.191 , 316.774:316.3 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Co je nového v médiích
    Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.