Počet záznamů: 1  

Rozdíly mezi žichou a duší, mezi zvířetem a člověkem


  1.  Pitra, Josef A., 1812-1891 - Autor
    V Kutné Hoře : J.A. Pitra, 1885 - 104 s. ; 22 cm
     vývojová psychologie  psychologie živočichů
     pojednání

    %continue : %newline :  Šobr, Miroslav, 1966- - Autor exempláře

    Rozdíly mezi žichou a duší, mezi zvířetem a člověkem
    Údaje o názvuRozdíly mezi žichou a duší, mezi zvířetem a člověkem : pokus dušezpytný k ohájení důstojnosti lidské / podává J.A. Pitra
    Záhlaví-jméno Pitra, Josef A., 1812-1891 (Autor)
    Vyd.údajeV Kutné Hoře : J.A. Pitra, 1885 (Tiskem B. Kohlmanna)
    Fyz.popis104 s. ; 22 cm
    Číslo nár. bibl.cnb001851714
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Předmět.hesla vývojová psychologie * psychologie živočichů
    Forma, žánr pojednání
    Konspekt159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    591 - Obecná zoologie
    MDT 159.922 , 591.51 , (049)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Druh dok.KNIHY
    Údaje o názvuAni jedna lípa v Rohozné nebyla ořezána vandaly : životní prostředí / Miloslav Kinkor , Miroslav Šobr ; Petra Masopustová ; foto Petr Toman
    Záhlaví-jméno Šobr, Miroslav, 1966- (Autor)
    PoznámkyOřezání suchých větví lip znetvořilo starou alej. Rozsah: 1 fotogr.
    Rozdíly mezi žichou a duší, mezi zvířetem a člověkem
    Údaje o názvuAni jedna lípa v Rohozné nebyla ořezána vandaly : životní prostředí / Miloslav Kinkor , Miroslav Šobr ; Petra Masopustová ; foto Petr Toman
    Záhlaví-jméno Šobr, Miroslav, 1966- (Autor)
    PoznámkyOřezání suchých větví lip znetvořilo starou alej. Rozsah: 1 fotogr.
    Dal.odpovědnost Kinkor, Miloslav (Jiná role)
    Masopustová, Petra (Dotazovatel, interviewující)
    Toman, Petr (Fotograf)
    Zdroj.dok. Listy Strakonicka. -- 8/58 (10.03.1999), s. 14 ; il..
    Předmět.heslazáchrana stromů
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.