Počet záznamů: 1
Psychologie trhu a chování spotřebitele
Chadt, Karel, 1955- - Autor
Vydání první - 231 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-7676-638-9
psychologie trhu spotřebitelské chování spotřebitelské chování psychologie prodeje psychologie osobnosti
monografieSignatura C 412.136 Umístění 159.9 - Psychologie Údaje o názvu Psychologie trhu a chování spotřebitele / Karel Chadt Záhlaví-jméno Chadt, Karel, 1955- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Wolters Kluwer, 2023 Fyz.popis 231 stran ; 21 cm ISBN 978-80-7676-638-9 Číslo nár. bibl. cnb003497835 Poznámky Pod názvem: UCP Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla psychologie trhu * spotřebitelské chování * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * psychologie prodeje * psychologie osobnosti Forma, žánr monografie Konspekt 159.98 - Aplikovaná psychologie MDT 366.1 , 159.923 , 658.8:005.32 , 159.9 , 159.98:339.13 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 159.9 - Psychologie Druh dok. KNIHY Publikace shrnuje obecné poznatky z psychologie trhu jako aplikované disciplíny. Srozumitelným způsobem přibližuje čtenáři psychologii osobnosti, reklamy i prodeje, dále pak chování zákazníka, emoce v marketingu apod. Zdroj anotace: NKPNačítání…
Počet záznamů: 1