Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tahal, Radek, 1970- - Autor
    2. vydání - 293 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-3535-6
    Expert
     marketingový výzkum  sběr dat  analýza dat  statistické metody
     kolektivní monografie
    SignaturaC 410.975
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 410.975   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Záhlaví-jméno Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    Údaje o vydání2. vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2022
    Fyz.popis293 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3535-6 Kč 489,00
    Číslo nár. bibl.cnb003474277
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum * sběr dat * analýza dat * statistické metody
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 303.7 , 311.1/.2 , 658.8:005.52 , 005.311 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum
    Marketingový výzkum
    Kapitoly přibližují nejnovější techniky a metody marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.