Počet záznamů: 1  

Co je to archeologie médií?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Parikka, Jussi, 1976- - Autor
    1. vydání - 219 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-7331-584-9
      Šimůnek, Michal, - Překladatel
     média  filozofie médií  dějiny médií  audiovizuální média  informační a komunikační technologie  digitální technologie
    archeologie médií mediální archeologie
     monografie
    SignaturaC 411.116
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 411.116   

    Uniform title What is media archaeology?. Česky
    Title statementCo je to archeologie médií? / Jussi Parikka ; přeložil Michal Šimůnek
    Main entry-name Parikka, Jussi, 1976- (Author)
    Edition statement1. vydání
    Publication[Praha] : NAMU, 2022
    Phys.des.219 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-7331-584-9
    National bibl. num.cnb003461154
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje QR a aktivační kódy s přístupem k rozšiřujícím materiálům
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Šimůnek, Michal, 1976- (Translator)
    Another responsib. Akademie múzických umění v Praze (Publisher)
    Subj. Headingsarcheologie médií mediální archeologie
    Subj. Headings média * filozofie médií * dějiny médií * audiovizuální média * informační a komunikační technologie * digitální technologie
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.774 , 316.774:101 , 316.774(091) , 316.774-028.26 , 004+621.39 , 004-027.22 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Co je to archeologie médií?
    Co je to archeologie médií?
    Finský teoretik médií v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.Je to způsob uvažování o kulturách nových médií prostřednictvím poznatků o médiích, jež byla nová v minulosti, a to často s důrazem na zapomenuté či bizarní aparáty, postupy a vynálezy. Archeologie médií však není jednou metodologií nebo teorií. Autor ji proto uvádí do kontextu dalších klíčových odvětví mediálních studií, jako jsou filmová či softwarová studia, genealogie imaginárních médií, německá teorie médií či teorie materiality médií. Zdroj anotace: NK ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.