Počet záznamů: 1  

Volby v kapse

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Poláček, Jaroslav, 1976- - Autor
    Vydání první - 78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm
    ISBN 978-80-7252-958-2
     obecní volby  politický marketing  volební kampaň
     příručky
    SignaturaC 409.589
    Umístění 324 - Volby
    Volby v kapse
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 409.589   

    Údaje o názvuVolby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček
    Záhlaví-jméno Poláček, Jaroslav, 1976- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Práh, 2022
    Fyz.popis78 stran : barevné ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm
    ISBN978-80-7252-958-2
    Číslo nár. bibl.cnb003534201
    Předmět.hesla obecní volby - Česko * politický marketing - Česko * volební kampaň - Česko
    Forma, žánr příručky
    Konspekt324 - Volby, volební kampaně, referenda
    MDT 324:352 , 32.019.5:659.1 , 324:342.849.2 , (437.3) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru324 - Volby
    Druh dok.KNIHY
    Volby v kapse
    Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.