Počet záznamů: 1  

Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    První vydání - iv, 178 stran : ilustrace
    ISBN 978-80-261-0764-4
     jazyková výuka  interkulturní komunikace  komunikační dovednosti
     kolektivní monografie
    SignaturaC 371.208/2
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 371.208/2   

    Údaje o názvuRozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků. 2 / kolektiv autorů
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2017
    Fyz.popisiv, 178 stran : ilustrace
    ISBN978-80-261-0764-4
    Poznámky200 výtisků. V publikaci ukázky cizojazyčných textů
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Česká a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla jazyková výuka * interkulturní komunikace * komunikační dovednosti
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 81'24 , 316.772.4 , 316.77:81'42 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků
    Kniha Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 2 navazuje na publikaci Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků (Pešková, Kubíková 2016). Zkoumání představená v první publikaci ukázala, že z povahy dnešního globalizovaného světa vyvstává potřeba rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci (IKK) již v raných stádiích jazykového vzdělávání. O naplňování tohoto požadavku se s oporou o evropskou jazykovou politiku snaží evropské strategické dokumenty a z nich vycházející kurikulární dokumenty České republiky. Avšak ačkoli význam IKK ve výuce cizích jazyků posiluje, v praxi se tato oblast zatím ještě ne zcela bezpečně etablovala a ambice projektovaného kurikula zůstávají často nenaplněny. Tento stav byl hlavním stimulem pro vytvoření jak předcházející, tak nové publikace, v nichž se potkávají výzkum, teorie a praxe, neboť se domníváme, že právě symbióza výzkumu a praxe je pro zvyšování kvality v oblasti školství klíčová. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.