Počet záznamů: 1
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků
První vydání - iv, 178 stran : ilustrace
ISBN 978-80-261-0764-4
jazyková výuka interkulturní komunikace komunikační dovednosti
kolektivní monografieSignatura C 371.208/2 Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika Údaje o názvu Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků. 2 / kolektiv autorů Údaje o vydání První vydání Nakladatel Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2017 Fyz.popis iv, 178 stran : ilustrace ISBN 978-80-261-0764-4 Poznámky 200 výtisků. V publikaci ukázky cizojazyčných textů Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Česká a anglické resumé Dal.odpovědnost Západočeská univerzita (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla jazyková výuka * interkulturní komunikace * komunikační dovednosti Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 81 - Lingvistika. Jazyky MDT 81'24 , 316.772.4 , 316.77:81'42 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika Druh dok. KNIHY Kniha Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 2 navazuje na publikaci Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků (Pešková, Kubíková 2016). Zkoumání představená v první publikaci ukázala, že z povahy dnešního globalizovaného světa vyvstává potřeba rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci (IKK) již v raných stádiích jazykového vzdělávání. O naplňování tohoto požadavku se s oporou o evropskou jazykovou politiku snaží evropské strategické dokumenty a z nich vycházející kurikulární dokumenty České republiky. Avšak ačkoli význam IKK ve výuce cizích jazyků posiluje, v praxi se tato oblast zatím ještě ne zcela bezpečně etablovala a ambice projektovaného kurikula zůstávají často nenaplněny. Tento stav byl hlavním stimulem pro vytvoření jak předcházející, tak nové publikace, v nichž se potkávají výzkum, teorie a praxe, neboť se domníváme, že právě symbióza výzkumu a praxe je pro zvyšování kvality v oblasti školství klíčová. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1