Počet záznamů: 1
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole
Kendíková, Jitka - Autor
Vydání první - 79 stran : ilustrace ; 30 cm
ISBN 978-80-88290-76-6
Svoboda, Viktor, - Ilustrátor
čeština jako cizí jazyk slovní zásoba komunikační dovednosti speciální vzdělávací potřeby integrovaná výchova a vzdělávání
žáci s odlišným mateřským jazykem
pracovní sešity metodické příručkySignatura B 60.121 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole : pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ / Jitka Kendíková ; ilustrace: Viktor Svoboda Záhlaví-jméno Kendíková, Jitka (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : Pasparta, 2021 Fyz.popis 79 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-88290-76-6 Číslo nár. bibl. cnb003303106 Dal.odpovědnost Svoboda, Viktor, 1989- (Ilustrátor)
Předmět.hesla žáci s odlišným mateřským jazykem Předmět.hesla čeština jako cizí jazyk * slovní zásoba * komunikační dovednosti * speciální vzdělávací potřeby * integrovaná výchova a vzdělávání Forma, žánr pracovní sešity * metodické příručky Konspekt 811.162.3 - Čeština 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 811.162.3'243 , 81'373 , 316.77:81'42 , 376.04 , 37.043.2 , (076.1) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1