Počet záznamů: 1  

Strategie firemní komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Stejskalová, Dita - Autor
    2., rozš. vyd. - Praha : Management Press, 2008 - 254 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-178-2
      Horáková, Iveta - Autor   Škapová, Hana - Autor
     identita organizace  public relations  marketingová komunikace  manažerská komunikace
     příručky  případové studie
    SignaturaC 407.226
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategie firemní komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 407.226 a   

    Údaje o názvuStrategie firemní komunikace / Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová
    Záhlaví-jméno Stejskalová, Dita (Autor)
    Údaje o vydání2., rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2008
    Fyz.popis254 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-178-2 Kč 420,00
    Číslo nár. bibl.cnb001799606
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Horáková, Iveta (Autor)
    Škapová, Hana (Autor)
    Předmět.hesla identita organizace * public relations * marketingová komunikace * manažerská komunikace
    Forma, žánr příručky * případové studie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 005.336 , 659.4 , 658.8:316.77 , 005.57 , (035) , (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Strategie firemní komunikace
    Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.