Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Vyd. 5. - Brno : Zdeněk Novotný, 2003 - 104 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86510-84-0
Studijní text pro studium BA Hons
Hajkr, Josef, - Autor
strategický marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Strategický marketing / Josef Hajkr ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 5. Vyd.údaje Brno : Zdeněk Novotný, 2003 Fyz.popis 104 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-86510-84-0 Číslo nár. bibl. cnb001290325 Edice Studijní text pro studium BA Hons Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky 70 výt.. Nad názvem: Fakulta podnikatelská, VUT v Brně, Nottingham Business School the Nottingham Trent University Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Hajkr, Josef, 1966- (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Nottingham Business School
Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1