Počet záznamů: 1  

Marketing konkurenceschopnosti


  1.  Čichovský, Ludvík, 1956- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Radix, 2002 - 1 sv. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-86031-35-7
     marketing  konkurenceschopnost
     příručky
    Údaje o názvuMarketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský
    Záhlaví-jméno Čichovský, Ludvík, 1956- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Radix, 2002
    Fyz.popis1 sv. : il. ; 21 cm
    ISBN80-86031-35-7
    Číslo nár. bibl.cnb001185656
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Úplný obsahdíl 1. 2002. 270 s.
    Předmět.hesla marketing * konkurenceschopnost
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.137.2 , 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Kniha charakterizuje pojmy konkurence, konkurenceschopnost a marketing v minulosti i na prahu 3. tisíciletí. Jádro publikace vyčísluje výhody konkurence při boji o zákazníka a seznamuje s možnostmi měřitelnosti a srovnatelnosti konkurenčních výhod. Závěrečná kapitola srovnává konkurenceschopnost firem České republiky s podniky zemí Evropské unie. Studie je provázena schématy, grafy a tabulkami v textu a doplněna přehledem použité literatury. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.