Počet záznamů: 1  

Aktivní CRM


  1.  Lehtinen, Jarmo - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 158 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1814-9
    Expert
     řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Aktivní CRM
    Údaje o názvuAktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová]
    Variantní názvyNázev na rubu tit. s.: Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky
    Záhlaví-jméno Lehtinen, Jarmo (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis158 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1814-9
    Číslo nár. bibl.cnb001747784
    Edice Expert (Grada)
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyPřeloženo z anglického překladu finského originálu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginálAsiakkuuksien aktiivinen johtaminen
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.346 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading...

Počet záznamů: 1