Detail záznamu
Počet záznamů: 1
Aktivní CRM
Lehtinen, Jarmo - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 158 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-1814-9
Expert
řízení vztahů se zákazníky
příručkyÚdaje o názvu Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová] Variantní názvy Název na rubu tit. s.: Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky Záhlaví-jméno Lehtinen, Jarmo (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 158 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1814-9 Číslo nár. bibl. cnb001747784 Edice Expert (Grada) Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Přeloženo z anglického překladu finského originálu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Originál Asiakkuuksien aktiivinen johtaminen Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading...
Počet záznamů: 1