Detail záznamu

Počet záznamů: 1  

10 smrtelných marketingových hříchů


  1.  Kotler, Philip, 1931- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 139 s. ; 25 cm
    ISBN 80-247-0969-4
     marketing  marketingový management
     příručky
    10 smrtelných marketingových hříchů
    Údaje o názvu10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]
    Variantní názvyDeset smrtelných marketingových hříchů
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2005
    Fyz.popis139 s. ; 25 cm
    ISBN80-247-0969-4
    Číslo nár. bibl.cnb001446553
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík. Dotisk r. 2007
    OriginálTen deadly marketing sins
    Předmět.hesla marketing * marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Autor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným marketingovým hříchům - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, nedostatečné servisní služby atd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.