Počet záznamů: 1  

Střety marketingu


  1.  Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
    Vyd. 1. - V Praze : C.H. Beck, 2004 - xvii, 216 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7179-887-8
    C.H. Beck pro praxi
      Vávrová, Věra, - Autor
     podnikový management  marketing
     studie
    Střety marketingu

     Neubauerová, Zuzana, 1979- - Autor
    1. vydání - 93 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-264-5329-1
    Údaje o názvuStřety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Část názvuUplatnění principu marketingu ve firemní praxi
    Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeV Praze : C.H. Beck, 2004
    Fyz.popisxvii, 216 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7179-887-8
    Číslo nár. bibl.cnb001446991
    Edice C.H. Beck pro praxi
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Vávrová, Věra, 1955- (Autor)
    Předmět.hesla podnikový management - Česko * marketing - Česko
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658 , 658.8 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Střety marketingu
    Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky a jako základního přímého činitele hodnototvorného řetězce firmy. Úloha a postavení marketingu jsou typické tím, že představují řadu uživatelských rozhraní k ostatním funkcím. Za klíčovou horizontální linii podnikového managementu, a tedy hodnototvorného řetězce firmy, lze považovat subsystémy vývoje, přípravy a řízení výroby, řízení nákupu, jakosti, prodeje a marketingu. Ve vztazích mezi těmito útvary však dochází k rozporům, přitom rozhodujícím je rozpor mezi marketingem a výrobou. Uspokojivé řešení a eliminace těchto rozporů je předpokladem úspěchu podniku na trhu, jeho konkurenčního postavení a tím i dlouhodobých hospodářských výsledků. Kniha ukazuje řešení z pohledu přijetí jednotící marketingové filozofie a myšlenky integrovaného přístupu k managementu produktu, dále z hlediska uplatnění komplexní standardizace, využití informačních technologií, přechodu od funkční k procesní orientaci atd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.