Počet záznamů: 1  

Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje


  1.  Rumpel, Petr, 1964- - Autor
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 - 57 s. ; 30 cm
    ISBN 80-7042-957-7
    Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
     teritoriální marketing
     učebnice vysokých škol
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
    Údaje o názvuTeritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel
    Záhlaví-jméno Rumpel, Petr, 1964- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita, 2003
    Fyz.popis57 s. ; 30 cm
    ISBN80-7042-957-7
    Číslo nár. bibl.cnb001325399
    Edice Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyStudijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Předmět.hesla teritoriální marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 332.146 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.