Počet záznamů: 1
Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
Rumpel, Petr, 1964- - Autor
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 - 57 s. ; 30 cm
ISBN 80-7042-957-7
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
teritoriální marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel Záhlaví-jméno Rumpel, Petr, 1964- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 Fyz.popis 57 s. ; 30 cm ISBN 80-7042-957-7 Číslo nár. bibl. cnb001325399 Edice Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Studijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Předmět.hesla teritoriální marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 332.146 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1