Počet záznamů: 1
Základy marketingu I
Svobodová, Hana, 1956-2011 - Autor
2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. ; 29 cm
ISBN 80-248-0445-X
marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Základy marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová Záhlaví-jméno Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 Fyz.popis 81 s. ; 29 cm ISBN 80-248-0445-X Číslo nár. bibl. cnb001288458 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1