Počet záznamů: 1  

Základy marketingu I


  1.  Svobodová, Hana, 1956-2011 - Autor
    2. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 81 s. ; 29 cm
    ISBN 80-248-0445-X
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Základy marketingu I
    Údaje o názvuZáklady marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová
    Záhlaví-jméno Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
    Údaje o vydání2. vyd.
    Vyd.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003
    Fyz.popis81 s. ; 29 cm
    ISBN80-248-0445-X
    Číslo nár. bibl.cnb001288458
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu I
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.