Počet záznamů: 1
Řízení vztahů se zákazníky a kvality
Praha : Open University, Czech Republic, 2003 - 95 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-86717-10-0
Edwards, Charles - Autor
marketing řízení vztahů se zákazníky
učebniceÚdaje o názvu Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 1, Jak lépe rozumět svým zákazníkům / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] Část názvu Jak lépe rozumět svým zákazníkům Vyd.údaje Praha : Open University, Czech Republic, 2003 Fyz.popis 95 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86717-10-0 Číslo nár. bibl. cnb001244018 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Překlad z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Edwards, Charles (Autor)
Předmět.hesla marketing * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.89.01 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1