Počet záznamů: 1
Úvod do marketingu
Chalupský, Vladimír, 1956- - Autor
Vyd. 2. - Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 - 78 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-86510-69-7
Studijní text pro studium BA Hons
marketing
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský Záhlaví-jméno Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 Fyz.popis 78 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86510-69-7 Číslo nár. bibl. cnb001240055 Edice Studijní text pro studium BA Hons Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně ; Nottingham Business School the Nottingham Trent University ; IMPS Brno. 90 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Nottingham Business School
IMPS (firma)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1