Počet záznamů: 1  

Chování spotřebitele a výzkum trhu


  1.  Bártová, Hilda - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2002 - 209 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 80-245-0410-3
      Bárta, Vladimír, - Autor   Koudelka, Jan - Autor
     spotřebitelské chování  marketingový výzkum
     učebnice vysokých škol
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Údaje o názvuChování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka
    Záhlaví-jméno Bártová, Hilda (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2002
    Fyz.popis209 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0410-3
    Číslo nár. bibl.cnb001192995
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky700 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Poznámky k uživatelskému určeníPro inženýrské studium na VŠE Praha
    Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Koudelka, Jan (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8.012.12 , 366.1 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.