Počet záznamů: 1
Chování spotřebitele a výzkum trhu
Bártová, Hilda - Autor
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2002 - 209 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-245-0410-3
Bárta, Vladimír, - Autor Koudelka, Jan - Autor
spotřebitelské chování marketingový výzkum
učebnice vysokých školÚdaje o názvu Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka Záhlaví-jméno Bártová, Hilda (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2002 Fyz.popis 209 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-245-0410-3 Číslo nár. bibl. cnb001192995 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky 700 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Poznámky k uživatelskému určení Pro inženýrské studium na VŠE Praha Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
Koudelka, Jan (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 , 366.1 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1