Počet záznamů: 1
Klíčoví zákazníci a péče o ně
Burnett, Ken, 1930- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2002 - xiv, 382 s. : il. ; 23 cm
ISBN 80-7226-655-1
Praxe manažera Business books
řízení vztahů se zákazníky
příručkyÚdaje o názvu Klíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá] Záhlaví-jméno Burnett, Ken, 1930- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2002 Fyz.popis xiv, 382 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-655-1 Kč 590,00 Číslo nár. bibl. cnb001181503 Edice Praxe manažera Business books Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Překlad z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje rejstřík Originál Handbook of key customer relationship management Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.89.01 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: - jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout - jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách - jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka - jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků - jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků - jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků - jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími) - cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku Publikace: Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett. Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett . Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.czNačítání…
Počet záznamů: 1