Počet záznamů: 1  

Písmenkář pro 1. ročník základní školy


  1.  Kozlová, Marie - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Didaktis, 2002 - 44 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN 80-86285-42-1, ISBN 978-80-86285-42-9
      Tarábek, Pavol, - Autor
     čtení  psaní  čeština
     učebnice základních škol
    Údaje o názvuPísmenkář pro 1. ročník základní školy / [zpracovali Marie Kozlová, Pavol Tarábek ; ilustroval Aleš Čuma]
    Záhlaví-jméno Kozlová, Marie (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Didaktis, 2002
    Fyz.popis44 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN80-86285-42-1
    978-80-86285-42-9
    Číslo nár. bibl.cnb001123926
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Dal.odpovědnost Tarábek, Pavol, 1945- (Autor)
    Předmět.hesla čtení * psaní * čeština
    Forma, žánr učebnice základních škol
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 811.162.3 , 372.41 , 372.45 , (075.2)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Písmenkář je pilotní publikací k vyučování elementárního čtení. V úvodu poskytuje značné množství námětů a konkrétních cvičení k rozhovoření žáků – k poznávání jazykové úrovně dětí, jejich slovní zásoby i sociální zkušenosti. Obsahuje množství ilustrací ze života dětí nebo z pohádek, které vedou k rozvoji řečových dovedností dětí, k rozvoji fantazie a tvořivosti. Obsah ilustrací je obsažný, vizualizuje text, doplňuje jej, vybízí děti k vyhledávání a pochopení dalších souvislostí i podněcuje rozvoj poznávání rozdílných prostředí. Do počátků čtení žáci vstupují prostřednictvím prvních souhlásek, ke kterým postupně přibývají krátké a dlouhé samohlásky, v závěru učebnice se děti učí syntetizovat je do slabik a slov. Písmenkář je tedy zaměřen na rozvoj podpůrných funkcí, které výuku počátečního čtení ovlivňují, a na osvojení prvních písmen, slabik a slov, důsledně je rozvíjena řeč, prostorová a pravolevá orientace a zrakové i sluchové vnímání. Publikace obsahuje množství zajímavých variabilně využitelných cvičení situovaných do dětem blízkých prostředí, množství samostatné práce a úkolů, které zaměstnávají jak mysl dětí, tak jejich ruce. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.