Počet záznamů: 1  

Metodologie marketingového výzkumu


  1.  Malátek, Vojtěch - Autor
    V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 - 108 s. ; 24 cm
    ISBN 80-7248-119-3
    Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
     marketingový výzkum
     studie
    Údaje o názvuMetodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek
    Záhlaví-jméno Malátek, Vojtěch (Autor)
    Vyd.údajeV Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001
    Fyz.popis108 s. ; 24 cm
    ISBN80-7248-119-3
    Číslo nár. bibl.cnb001032636
    Edice Studia oeconomica
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky150 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingový výzkum - metodologie
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8.012.12 , 303 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Metodologie marketingového výzkumu
    Metodologie marketingového výzkumu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.