Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum


  1.  Mozga, Jaroslav - Autor
    Vyd. 1. - Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 - 215 s. : il. ; 29 cm
    ISBN 80-7041-471-5
      Vítek, Miloš, - Autor
     marketingový výzkum
     učebnice vysokých škol
    Údaje o názvuMarketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek
    Záhlaví-jméno Mozga, Jaroslav (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2001
    Fyz.popis215 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-7041-471-5
    Číslo nár. bibl.cnb001065550
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky100 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav filosofie a společenských věd
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vítek, Miloš, 1940- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola pedagogická v Hradci Králové
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8.012.12 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.