Počet záznamů: 1  

Pohledy na diagnostiku školní připravenosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vítová, Jitka, 1976- - Autor
    130 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-508-1
      Maněnová, Martina, - Autor   Wolf, Janet - Autor
     pedagogický výzkum  pedagogická diagnostika  školní zralost  odklad školní docházky  školní úspěšnost
     kolektivní monografie
    SignaturaC 405.723
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Pohledy na diagnostiku školní připravenosti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 405.723   

    Údaje o názvuPohledy na diagnostiku školní připravenosti / Jitka Vítová, Martina Maněnová, Janet Wolf
    Záhlaví-jméno Vítová, Jitka, 1976- (Autor)
    NakladatelČervený Kostelec : Pavel Mevart, 2021
    Fyz.popis130 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-508-1
    Číslo nár. bibl.cnb003399628
    PoznámkyJméno nakladatele správně: Pavel Mervart
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Maněnová, Martina, 1964- (Autor)
    Wolf, Janet (Autor)
    Předmět.hesla pedagogický výzkum - Česko * pedagogická diagnostika * školní zralost * odklad školní docházky * školní úspěšnost
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.012 , 37.013.77 , 373.29 , 37.014.531-021.68 , 37.091.212.7-026.18 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Pohledy na diagnostiku školní připravenosti
    Včasná pedagogická diagnostika v oblastech, které ovlivňují školní úspěšnost dítěte, je klíčová pro podporu jeho rozvoje. Předkládaná kniha prezentuje výsledky dvouletého šetření zaměřeného na školní připravenost a odklad školní docházky. V úvodní části knihy jsou pro srovnání uvedeny možnosti diagnostiky v předškolním věku nejen v České republice, ale i v zahraničí (USA, Německo, Polsko, Rakousko). Velká část knihy je věnována rozboru výsledků z vlastního testování dětí v oblasti školní připravenosti za použití diagnostického nástroje iSophi. Autorky knihy dále popisují funkčnost, využitelnost a líbivost tohoto diagnostického nástroje, a to jak pohledem učitelů mateřských škol a přípravných tříd, tak i pohledem rodičů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.