Počet záznamů: 1
Roženský, Mário - Autor
Vydání první - 213 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-11-00392-0
řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 404.328 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
Roč. 19, č. 1-4, 2017
- PERIODIKA - Souborný záznam periodikaTitle statement Jak na skvělou zákaznickou péči / Mário Roženský Main entry-name Roženský, Mário (Author) Edition statement Vydání první Publication Uherské Hradiště : SupportBox, 2021 Phys.des. 213 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-11-00392-0 National bibl. num. cnb003351609 Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.346 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Document kind BOOKS Kapitoly přibližují efektivní strategie z oblasti zákaznické péče. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.