Počet záznamů: 1
Kulturní zboží jako dar
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vydání - 144 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-98-9
knihy hudba filmy dary spotřebitelské chování
monografieUmístění Údaje o názvu Kulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / Radim Bačuvčík Část názvu Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Fyz.popis 144 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87500-98-9 Číslo nár. bibl. cnb003071955 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla knihy * hudba * filmy * dary * spotřebitelské chování - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 08/09 , 78 , 791.2 , 395.83 , 366.1 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1