Počet záznamů: 1  

Kulturní zboží jako dar

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vydání - 144 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-98-9
     knihy  hudba  filmy  dary  spotřebitelské chování
     monografie
    Umístění
    Kulturní zboží jako dar
    Údaje o názvuKulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / Radim Bačuvčík
    Část názvuNákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Fyz.popis144 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-98-9
    Číslo nár. bibl.cnb003071955
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla knihy * hudba * filmy * dary * spotřebitelské chování - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT 08/09 , 78 , 791.2 , 395.83 , 366.1 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Kulturní zboží jako dar
    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.