Počet záznamů: 1  

Víra, náboženství a církve

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vydání - 164 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-92-7
    Verbum ; Verbum
    2009-2016 2001-2020
     náboženská víra  náboženství  církve  názory a postoje  veřejné mínění  náboženství a společnost  marketing  sociologie náboženství  kvalitativní výzkum  kvantitativní výzkum
     monografie
    Umístění
    Víra, náboženství a církve
    Údaje o názvuVíra, náboženství a církve : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 / Radim Bačuvčík
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017
    Fyz.popis164 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-92-7
    Číslo nár. bibl.cnb002983758
    Edice Verbum
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla 2009-2016 * 2001-2020 * náboženská víra * náboženství * církve * názory a postoje - Česko * veřejné mínění - Česko * náboženství a společnost - Česko * marketing * sociologie náboženství * kvalitativní výzkum - Česko - 2001-2020 * kvantitativní výzkum - Česko - 2001-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    MDT 2-184.3 , 21/29-1/-9 , 2-7 , 316.64 , 316.65 , 2-67 , 339.138 , 316.74:2 , 303.022 , 303.023 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Víra, náboženství a církve
    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.