Počet záznamů: 1  

Spotřebitelské typologie

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vydání - 206 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-90-3
    Verbum ; Verbum
    2015 2011-2020
     spotřebitelské chování  spotřebitelé  sociologie spotřeby
     monografie
    Umístění
    Spotřebitelské typologie
    Údaje o názvuSpotřebitelské typologie : nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 / Radim Bačuvčík
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017
    Fyz.popis206 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-90-3
    Číslo nár. bibl.cnb002961303
    Edice Verbum
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla 2015 * 2011-2020 * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 * spotřebitelé - Česko * sociologie spotřeby - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT 366.1 , 366-05 , 316.334.2:366.1 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Spotřebitelské typologie
    Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.