Počet záznamů: 1
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
Kozák, Vratislav, 1956- - Autor
1. vydání - 92 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-62-0
Kozáková, Věra, - Autor
pivovarnictví pivovary marketingová komunikace televizní reklama
monografieUmístění Údaje o názvu Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání / Vratislav Kozák, Věra Kozáková Záhlaví-jméno Kozák, Vratislav, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 Fyz.popis 92 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87500-62-0 Číslo nár. bibl. cnb002682099 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Kozáková, Věra, 1957- (Autor)
Předmět.hesla pivovarnictví - Česko * pivovary - Česko * marketingová komunikace - Česko * televizní reklama - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 663.4 , 663.4:005.71 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1