Počet záznamů: 1  

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kozák, Vratislav, 1956- - Autor
    1. vydání - 92 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-62-0
      Kozáková, Věra, - Autor
     pivovarnictví  pivovary  marketingová komunikace  televizní reklama
     monografie
    Umístění
    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
    Údaje o názvuTelevizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání / Vratislav Kozák, Věra Kozáková
    Záhlaví-jméno Kozák, Vratislav, 1956- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014
    Fyz.popis92 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-62-0
    Číslo nár. bibl.cnb002682099
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Kozáková, Věra, 1957- (Autor)
    Předmět.hesla pivovarnictví - Česko * pivovary - Česko * marketingová komunikace - Česko * televizní reklama - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 663.4 , 663.4:005.71 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
    Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.