Počet záznamů: 1  

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Harantová, Lenka, 1984- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2014 - 154 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-52-1
     sociální reklama  sociální reklama  reklamní kampaně  vysokoškolští studenti  vliv médií
     monografie
    Umístění
    Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
    Údaje o názvuVnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / Lenka Harantová
    Záhlaví-jméno Harantová, Lenka, 1984- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2014
    Fyz.popis154 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-52-1
    Číslo nár. bibl.cnb002610113
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla sociální reklama * sociální reklama - Česko * reklamní kampaně - Česko * vysokoškolští studenti - Česko * vliv médií - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1:364 , 659.113.6 , 378.011.3-052 , 316.774:316.776.33 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
    Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.