Počet záznamů: 1  

Hudba v televizní reklamě

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 166 s. ; 21 cm + 1 CD  
    ISBN 978-80-87500-39-2
    2005-2011 2001-2020
     reklama a propagace  marketingová komunikace  televizní reklama  hudba v reklamě
     monografie
    Umístění
    Hudba v televizní reklamě
    Údaje o názvuHudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích / Radim Bačuvčík
    Část názvuStruktura hudební složky reklam v českých televizích
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2013
    Fyz.popis166 s. ; 21 cm + 1 CD
    ISBN978-80-87500-39-2
    Číslo nár. bibl.cnb002510318
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla 2005-2011 * 2001-2020 * reklama a propagace * marketingová komunikace * televizní reklama - Česko - 2001-2020 * hudba v reklamě - Česko - 2001-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , 659.1:78 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Hudba v televizní reklamě
    Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.