Počet záznamů: 1  

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    136
    ISBN 9788087500361, ISBN 9788087500361
     marketingová komunikace
     příručky
    Umístění
    Údaje o názvuGlobální a lokální v marketingové komunikaci 0
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    NakladatelVeRBuM 2013
    VýrobceVeRBuM
    Fyz.popis136
    ISBN9788087500361
    9788087500361
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , (035)
    Druh dok.KNIHY
    Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.