Počet záznamů: 1
Globální a lokální v marketingové komunikaci
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
136
ISBN 9788087500361, ISBN 9788087500361
marketingová komunikace
příručkyUmístění Údaje o názvu Globální a lokální v marketingové komunikaci 0 Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Nakladatel VeRBuM 2013 Výrobce VeRBuM Fyz.popis 136 ISBN 9788087500361 9788087500361 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Předmět.hesla marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , (035) Druh dok. KNIHY Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1