Počet záznamů: 1  

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

  1. Údaje o názvuRacionální spotřebitelské chování a vliv iracionality / Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák
    Záhlaví-jméno Závodný Pospíšil, Jan (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelZlín : VeRBuM, 2013
    Fyz.popis124 stran : ilustrace
    ISBN978-80-87500-33-0
    Číslo nár. bibl.cnb002466567
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Kozák, Vratislav, 1956- (Autor)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketing * marketingová komunikace * rozhodování * behaviorální ekonomie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT 366.1 , 658.8 , 658.8:316.77 , 159.955.5 , 33:159.95 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
    Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.