Počet záznamů: 1  

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vican, Tomáš, 1972- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-29-3
      Vaněk, Jiří - Autor   Kozák, Vratislav, - Autor
     zdravotnictví  strategický management  strategický marketing
     kolektivní monografie
    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Údaje o názvuFormulace business strategie v oblasti zdravotnictví / Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák
    Záhlaví-jméno Vican, Tomáš, 1972- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2012
    Fyz.popis90 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-29-3
    Číslo nár. bibl.cnb002431606
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Vaněk, Jiří (Autor)
    Kozák, Vratislav, 1956- (Autor)
    Předmět.hesla zdravotnictví * strategický management * strategický marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 614.2 , 005.21 , 658.8:005.21 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
    Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.