Počet záznamů: 1
Public relations a zpravodajství
Tomandl, Jan, 1980- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 152 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-28-6
21. století
masmédia žurnalistika zpravodajství public relations
monografieUmístění Údaje o názvu Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl Část názvu Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii Záhlaví-jméno Tomandl, Jan, 1980- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2012 Fyz.popis 152 s. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-28-6 Číslo nár. bibl. cnb002430868 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * zpravodajství - 21. století * public relations - 21. století Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 316.774 , 070 , 070.431 , 659.4 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1