Počet záznamů: 1  

Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily--

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pavlíčková, Monika - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Ekopress, 2004 - 197 s. ; 21 cm
    ISBN 80-86119-81-5
     marketing
     příručky
    SignaturaC 402.389
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily--
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 402.389   

    Údaje o názvuPraktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily-- / Monika Pavlíčková
    Další variantní názvyCo vám učebnice zatajily--
    Praktický marketing
    Záhlaví-jméno Pavlíčková, Monika (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Ekopress, 2004
    Fyz.popis197 s. ; 21 cm
    ISBN80-86119-81-5
    Číslo nár. bibl.cnb001313641
    PoznámkyHřbetní název a název v tiráži: Praktický marketing
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Praktický marketing, aneb, Co vám učebnice zatajily--
    Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu - základní dovednosti - jak řídit marketingový tým - vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám - služební cesta - osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích - spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) - vztah ředitele firmy a marketingu, PR - administrativa a korespon­dence - vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází) - corporate image - vztahy ke konkurenci Pohled dovnitř marketingového oddělení - struktura marketingu ve firmě - PR a komunikace - výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix) Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.