Počet záznamů: 1  

Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Krüger, Květuše, 1973- - Autor
    259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-907087-9-2
      Šafránková, Kateřina, - Autor
     čtenářství  čtení  výchova ke čtenářství  práce s dětským čtenářem
     monografie
    SignaturaC 402.495
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 03.05.2024)C 402.495 b   

    Údaje o názvuČteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet / Květa Krüger a Kateřina Šafránková
    Záhlaví-jméno Krüger, Květuše, 1973- (Autor)
    NakladatelDobříš : Šafrán, 2021
    Fyz.popis259 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-907087-9-2
    Číslo nár. bibl.cnb003350310
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Šafránková, Kateřina, 1977- (Autor)
    Předmět.hesla čtenářství * čtení * výchova ke čtenářství * práce s dětským čtenářem
    Forma, žánr monografie
    Konspekt028 - Čtení. Četba
    MDT 028.5-026.12 , 028.6 , 028.02 , 37.016:028-028.31 , 028.1 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Druh dok.KNIHY
    Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet
    Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet
    Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4–8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek – modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.