Počet záznamů: 1  

Konec marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Gil, Carlos, 1983- - Autor
    První české vydání - 196 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-1296-8
      Sýkorová, Ivana - Překladatel
     marketing
     příručky
    SignaturaC 401.028
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Konec marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 401.028   

    Unifikovaný název End of marketing. Česky
    Údaje o názvuKonec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová
    Část názvuOvládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    Záhlaví-jméno Gil, Carlos, 1983- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2021
    Fyz.popis196 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1296-8 Kč 349,00
    Číslo nár. bibl.cnb003329050
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Sýkorová, Ivana (Překladatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.138 , 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Konec marketingu
    Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.