Počet záznamů: 1  

Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law

  1. Údaje o názvuEtická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law / Dana Ondrejová
    Část názvuSoft law contra hard law
    Záhlaví-jméno Ondrejová, Dana, 1980- (Autor)
    PoznámkyČlánky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Zdroj.dok. Obchodněprávní revue. -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 12, č. 2 (2020), s. 105-112.
    Předmět.hesla 2020 * reklama a propagace - Česko * regulace reklamy - Česko * regulace reklamy - etické a morální aspekty
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 17 , 659.1 , 351.824.5 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.ČLÁNKY
    Odkazy - Zdroj.dok.
    Načítání…
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.