Počet záznamů: 1
Sutherland, Rory, 1965- - Autor
Vydání první - 400 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7555-134-4
Žádná velká věda
Lichtenberg, Lenka - Překladatel
ekonomie marketing reklama a propagace
populárně-naučné publikaceSignatura C 400.786 Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika Unifikovaný název Alchemy. Česky Údaje o názvu Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg Záhlaví-jméno Sutherland, Rory, 1965- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 Fyz.popis 400 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7555-134-4 Kč 499,00 Číslo nár. bibl. cnb003325773 Edice Žádná velká věda Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Lichtenberg, Lenka (Překladatel)
Předmět.hesla ekonomie * marketing * reklama a propagace Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 33 - Ekonomie MDT 659.1 , 339.138 , 658.8 , 33 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 33 - Ekonomie. Ekonomika Druh dok. KNIHY Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1