Počet záznamů: 1
Elektronizace výuky práva
Cvrček, František, 1956- - Autor
První vydání - vi, 120 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-261-0981-5
Novák, František, - Autor Beran, Karel, - Autor Dostalík, Petr, - Autor Urban, Michal, - Autor Hatina, Viktor - Autor Šejvl, Michal, - Autor
právo studium a výuka digitalizace odborné texty právní informatika právní informační systémy
kolektivní monografieSignatura C 400.260 Umístění 34 - Právo. Soudnictví Údaje o názvu Elektronizace výuky práva / František Cvrček, František Novák, Karel Beran, Petr Dostalík, Michal Urban, Viktor Hatina, Michal Šejvl Záhlaví-jméno Cvrček, František, 1956- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2020 Fyz.popis vi, 120 stran ; 21 cm ISBN 978-80-261-0981-5 Číslo nár. bibl. cnb003318224 Poznámky Nad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta právnická Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Novák, František, 1953-2022 (Autor)
Beran, Karel, 1975- (Autor)
Dostalík, Petr, 1979- (Autor)
Urban, Michal, 1980- (Autor)
Hatina, Viktor (Autor)
Šejvl, Michal, 1974- (Autor)
Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Právnická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla právo * studium a výuka - Česko * digitalizace - Česko * odborné texty * právní informatika - Česko * právní informační systémy - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 34 - Právo MDT 34 , 37.091.3 , 004 , 81'42'373.46 , 34:007 , [007+004]:34 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 34 - Právo. Soudnictví Druh dok. KNIHY Monografie Elektronizace výuky práva shrnuje dosavadní poznatky s využíváním digitálních technologii na Fakultě právnické Západočeské univerzity v Plzni, Právnické fakultě Univerzity Karlovy a Ústavu státu a práva AV ČR. Ačkoliv všichni autoři podporují digitalizací výuky, jejich názory na její provedení se různí, což považujeme za pozitivní. Podobně je tomu i u studentů, jak ukazují výsledky průzkumu prováděného kolegy z pražské právnické fakulty. Digitalizace je sice nezvratný a v zásadě pozitivní proces, který ovšem současně přináší do výuky tak zásadní změny, že zatím se s nimi obtížně vyrovnávají jak studenti, tak učitelé. Autoři upozorňují i na negativní trendy, které zejména s povrchní digitalizací souvisí. Společné mínění autorů vychází z teze, že digitalizovat má smysl tam, kde digitalizace skutečně zvýší kvalitu výuky práva. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1