Počet záznamů: 1
Společenská odpovědnost ve sportu
Kunz, Vilém, 1974- - Autor
První vydání - 198 stran ; 24 cm
ISBN 978-80-271-1209-8
Expert Expert (Grada)
sportovní organizace sportovní marketing společenská odpovědnost firem
monografieUmístění Údaje o názvu Společenská odpovědnost ve sportu / Vilém Kunz Záhlaví-jméno Kunz, Vilém, 1974- (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2020 Fyz.popis 198 stran ; 24 cm ISBN 978-80-271-1209-8 Kč 299,00 Číslo nár. bibl. cnb003266247 Edice Expert (Grada) Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla sportovní organizace * sportovní marketing * společenská odpovědnost firem Forma, žánr monografie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796/799:061 , 796.062:658.8 , 005.35 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace se věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu.Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu. Najdete zde nejen teoretická východiska, ale i spoustu praktických informací, návrhů a doporučení k dané problematice a její aplikace zejména ve fotbale, hokeji, basketbale, včetně desítek případových studií (zahraničních i tuzemských klubů). Publikace je určena marketingovým manažerům sportovních organizací, marketingovým či CSR manažerům podniků. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1