Počet záznamů: 1  

Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ambrožová, Petra, 1987- - Autor
    229 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-451-0
    21. století
     generace Z  informační a komunikační technologie ve vzdělávání  problémoví žáci  školní kázeň  rizikové chování  pedagogický výzkum
    školní podvádění
     monografie
    SignaturaC 399.619
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 399.619   

    Údaje o názvuNové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání / Petra Ambrožová
    Záhlaví-jméno Ambrožová, Petra, 1987- (Autor)
    NakladatelČervený Kostelec : Pavel Mervart, 2020
    Fyz.popis229 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-451-0
    Číslo nár. bibl.cnb003306536
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.heslaškolní podvádění
    Předmět.hesla 21. století * generace Z - 21. století * informační a komunikační technologie ve vzdělávání - 21. století * problémoví žáci * školní kázeň * rizikové chování * pedagogický výzkum
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 316.346.36-053.81 , 37.0:004 , 373.3.011.3-052-056.49 , 37.091.5 , 316.624 , 37.012 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
    Publikace nabízí nový pohled na školní podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Mj. se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking) i dalších rizik v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.