Počet záznamů: 1  

Ogilvy o reklamě


  1.  Ogilvy, David, 1911-1999 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 223 s. : il. ; 26 cm
    ISBN 80-85943-25-5
      Škapová, Hana - Překladatel
     reklama a propagace
     studie
    Ogilvy o reklamě
    Údaje o názvuOgilvy o reklamě / [z angličtiny přeložila Hana Škapová]
    Záhlaví-jméno Ogilvy, David, 1911-1999 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1996
    Fyz.popis223 s. : il. ; 26 cm
    ISBN80-85943-25-5
    Číslo nár. bibl.cnb000148197
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchJmenný a věcný rejstřík
    OriginálOgilvy on advertising
    Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Překladatel)
    Předmět.hesla reklama a propagace
    Forma, žánr studie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Ogilvy o reklamě

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    • Skvělá kniha, téměř povinná četba pro všechny pohybující se v oboru reklama, prodej a PR

      , zdroj: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.