Počet záznamů: 1  

Síla médií a jak ji měřit


  1. Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 - 26 s. ; 21 cm
    ISBN 80-239-1265-8
     masmédia  public relations  mediální obraz
    mediální hodnocení
     příručky
    Údaje o názvuSíla médií a jak ji měřit
    Obálkový názevSíla médií -a jak ji měřit
    Vyd.údajePraha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000
    Fyz.popis26 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1265-8
    Číslo nár. bibl.cnb001257309
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyObálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny
    OriginálPower of the media and how to measure it
    Předmět.heslamediální hodnocení
    Předmět.hesla masmédia * public relations * mediální obraz
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.3 , 659.4 , 316.776.3 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.