Počet záznamů: 1
Síla médií a jak ji měřit
Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 - 26 s. ; 21 cm
ISBN 80-239-1265-8
masmédia public relations mediální obraz
mediální hodnocení
příručkyÚdaje o názvu Síla médií a jak ji měřit Obálkový název Síla médií -a jak ji měřit Vyd.údaje Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 Fyz.popis 26 s. ; 21 cm ISBN 80-239-1265-8 Číslo nár. bibl. cnb001257309 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Obálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny Originál Power of the media and how to measure it Předmět.hesla mediální hodnocení Předmět.hesla masmédia * public relations * mediální obraz Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.3 , 659.4 , 316.776.3 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyNačítání…
Počet záznamů: 1