Počet záznamů: 1
Geffroy, Edgar K., 1954- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1997 - 243 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-85943-50-6
Pondělíček, Jiří - Překladatel
prodej
příručkyÚdaje o názvu Klíč k prodejním úspěchům : metoda 1 stránky / Edgar K. Geffroy ; [z německého originálu přeložil Jiří Pondělíček] Záhlaví-jméno Geffroy, Edgar K., 1954- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1997 Fyz.popis 243 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-85943-50-6 Číslo nár. bibl. cnb000298770 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Originál Verkaufserfolge auf Abruf Dal.odpovědnost Pondělíček, Jiří (Překladatel)
Předmět.hesla prodej Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Unifikovaný název Kreshchennye krestami. Česky Údaje o názvu Pokřtěni křížem / Eduard Kočergin ; přeložil Lukáš Klimeš Záhlaví-jméno Kočergin, Èduard Stepanovič, 1937- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : Plus, 2018 Fyz.popis 202 stran, 26 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace, portréty ; 21 cm ISBN 978-80-259-0976-8 Číslo nár. bibl. cnb003050138 Poznámky Přeloženo z ruštiny Dal.odpovědnost Klimeš, Lukáš (Překladatel)
Unifikovaný název Kreshchennye krestami. Česky Údaje o názvu Pokřtěni křížem / Eduard Kočergin ; přeložil Lukáš Klimeš Záhlaví-jméno Kočergin, Èduard Stepanovič, 1937- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel V Praze : Plus, 2018 Fyz.popis 202 stran, 26 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace, portréty ; 21 cm ISBN 978-80-259-0976-8 Číslo nár. bibl. cnb003050138 Poznámky Přeloženo z ruštiny Dal.odpovědnost Klimeš, Lukáš (Překladatel)
Předmět.hesla Kočergin, Èduard Stepanovič, 1937- * 1937-1949 * 20.-21. století * scénografové - Rusko - 20.-21. století * děti politických vězňů - Sovětský svaz * sirotčince - Sovětský svaz * dětství - Sovětský svaz * perzekuce - Sovětský svaz Přehledný způsob uspořádání knihy je založen na metodě otázek a odpovědí. Na každé straně je podrobně zodpovězena jedna z 200 různých otázek. Témata vycházejí z běžných situací, které při prodeji často nastávají. Jsou zaměřeny nejen na vhodný způsob jak kupujícího zaujmout svým zbožím, ale i na různé metody zavádění nových výrobků na trh, získávání nových klientů, zvyšování prodeje nebo získávání zakázek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1