Počet záznamů: 1
Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání
Svoboda, Petr, 1977- - Autor
291 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7315-272-7
Lorenzová, Jitka, - Autor Semrád, Jiří, - Autor Jirkovská, Blanka - Autor Mynaříková, Lenka, - Autor Vališová, Alena, - Autor Andres, Pavel, - Autor
21. století
ICT gramotnost digitální technologie pedagogické dovednosti středoškolští učitelé střední odborné školy
kolektivní monografieSignatura C 398.922 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání / Petr Svoboda, Jitka Lorenzová, Jiří Semrád, Blanka Jirkovská, lenka Mynaříková, Alena Vališová, Pavel Andres et al. Záhlaví-jméno Svoboda, Petr, 1977- (Autor) Nakladatel Brno : Paido, 2020 Fyz.popis 291 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7315-272-7 Číslo nár. bibl. cnb003303238 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Lorenzová, Jitka, 1959- (Autor)
Semrád, Jiří, 1944- (Autor)
Jirkovská, Blanka (Autor)
Mynaříková, Lenka, 1986- (Autor)
Vališová, Alena, 1954- (Autor)
Andres, Pavel, 1974- (Autor)
Předmět.hesla 21. století * ICT gramotnost - Česko - 21. století * digitální technologie - 21. století * pedagogické dovednosti - 21. století * středoškolští učitelé - Česko - 21. století * střední odborné školy - Česko - 21. století Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT (437.3) , 373.5/.6.011.3-051 , 004-027.22 , 373.5-021.321 , 37.015.31:004 , 37.091.321 , 371.321 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Kolektivní monografie "Digitální kompetence učitelů středních odborných škol jako výzva současného vzdělávání" nabízí vhled do edukačního potenciálu digitálních technologií a digitálních kompetencí učitelů středních odborných škol, se zvláštním důrazem na učitele humanitních a sociálních věd. Na úrovni teoretické reflexe monografie zdůrazňuje perspektivu společenských věd, které jsou klíčové pro výchovu mladších generací k hodnotám demokratické kultury v pluralitní společnosti a k formování postojů strategického využívání ICT dovedností interkulturním, kritickým, kreativním a zodpovědným způsobem. Na úrovni výzkumu monografie přináší nové poznatky o stavu digitálních kompetencí učitelů středních škol v České republice a jejich rozvoji. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1