Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Foret, Miroslav, 1946- - Autor
    První vydání - 166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-1723-9
      Melas, Dávid, - Autor
     marketingový výzkum  marketingový management
     monografie
    SignaturaC 398.616
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 398.616   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas
    Část názvuMarketingový výzkum
    Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2021
    Fyz.popis166 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1723-9
    Číslo nár. bibl.cnb003274609
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Melas, Dávid, 1993- (Autor)
    Předmět.hesla marketingový výzkum * marketingový management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 658.8:005 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
    Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
    Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.